Повернення та обмін

На замітку клієнтам: умови повернення або обміну матраців  

Вибір матраца – справа відповідальна. Від його правильності залежить якість сну дітей і дорослих. Перед тим, як оформити покупку, ознайомтеся з представленою нижче інформацією: тут викладені умови, на яких здійснюється повернення і обмін придбаних у нас матраців. Ви дізнаєтеся, які товари підпадають під гарантійне обслуговування, і чого ні в якому разі не можна допускати. Дана інформація може виявитися дуже важливою і, в кінцевому підсумку, зберегти Ваші гроші.

Обмін або повернення товарів належної якості  

У законодавстві України зазначено:  

«Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, у якого була оформлена купівля, якщо товар не відповідає його вимогам до форми, габаритыв, фасону, кольору, розміру, або з інших причин не може бути використаний ним за призначенням.  

Споживач має право обміняти товар належної якості протягом чотирнадцяти днів з моменту покупки, не рахуючи дня покупки, – якщо більш тривалий термін не обумовлений продавцем.  

Обмін товару належної якості проводиться, якщо він не використовувався, і якщо збережено його товарний вигляд, в т. ч. цілісність упаковки, споживчі властивості, пломби, ярлики і розрахунковий документ (чек), який видається разом з товаром».  

(Стаття 9. « Права споживача при покупці товару належної якості»).  

Тому, якщо у Вас є сумніви в тому, що матрац обраний правильно, в жодному разі не знімайте з нього упаковку.  

З цієї причини обміну або поверненню не підлягають матраци належної якості у вакуумній упаковці після її відкриття. Крім того, потрібно мати на увазі, що куплений і оплачений матрац без дефектів, якщо він був виготовлений за індивідуальним замовленням (відповідно до Ваших індивідуальних параметрів, які відрізняються від стандартних, зазначених у прайс-листі), також не підлягає поверненню або обміну. 

Технологічний запах

У виробництві матраців як вітчизняних, так і зарубіжних виробників на сьогоднішній день основною технологією є клейова. При цьому використовуються клеї на основі різних розчинників, в тому числі і ацетону. В основному клей застосовується для того, щоб скріпити різні шари матраца.

Ацетон (та й інші розчинники) – дуже летюча речовина. Тому за 3-7 днів вони цілковито вивітрюються з матраца. Максимальним їх кількість в тканини буде в перші 6-8 годин після того, як Ви розкриєте упаковку.

Рекомендується:  

Потрібно також пам'ятати, що навіть природні матеріали, з яких виготовлений матрац (латекс, кінський волос, вовна верблюдів або овець, кокосова койра), цілком можуть відрізнятися власним природним специфічним запахом. Це обов'язково потрібно врахувати тим, хто має загострений нюх.

Гарантія на товар

Всі товари, які Ви можете придбати в нашому інтернет-магазині, зрозуміло, супроводжуються гарантією. Однак різні виробники представляють різне за тривалістю гарантійне обслуговування. Саме виробники встановлюють тривалість гарантії – це свого роду запорука якості їхніх товарів.  

В яких випадках діє гарантія на матрац?  

У яких випадках НЕ діє гарантія на матрац?

Рекламація

У разі виявлення виробничого браку під час гарантійного терміну покупцеві необхідно:

1. Написати заяву, в якій вказати:

1.1. ПІБ покупця, дату покупки, номер чека, телефон і адресу.

1.2. Найменування товару і колір, якщо це дерев'яні меблі, в якому виявлено брак.

1.3. Описати докладно, в чому складається брак.

2. До заяви додати 2-3 фотографії бракованої частини.

2.2. Надіслати заяву разом з фотографіями на електронну пошту в розділі Контакти.

Механічні пошкодження не відносяться до браку.

Заява розглядається від 2-х до 10 ти днів, в залежності від складності ремонту.

Для совершения звонка
выберите нужный номер